شوبز

فاطمہ سہیل کے بعد عائشہ سہیل کا بھی شوہر پر تشدد کا الزام

معروف ماڈل اور اداکارہ فاطمہ سہیل کی جانب سے اپنے اداکار شوہر محسن عباس پر تشدد کے الزامات کے بعد ان سے طلاق حاصل کرنے کے بعد اب انکی بڑی بہن اور اینکر پرسن عائشہ سہیل نے بھی اپنے شوہر اور اینکر پرسن بیرسٹر احتشام پر گھریلو تشدد کا الزام عائد کر دیا ہے۔

عائشہ سہیل ماضی میں بطور نیوز اینکر جیو نیوز کے ساتھ وابستہ رہی ہیں اور آج کل وہ چینل ٹونٹی فور پر سلیم بخاری کے ساتھ کرنٹ افیئرز کا شو کر رہی ہیں۔ عائشہ نے اپنے شوہر اینکر۔پرسن بیرسٹر احتشام امیرالدین پر الزام عائد کیا ہے کہ وہ شادی کے بعد سے ان کو تشدد کا نشانہ بنا رہا تھا جس کے بعد انہوں نے کچھ برس پہلے شوہر کا گھر چھوڑ دیا تھا۔

اس کے بعد عائشہ سہیل نے احتشام کے خلاف تھانے میں مار، پیٹ کا مقدمہ بھی درج کروایا تھا۔ عائشہ نے موقف اپنایا تھا کہ وہ شوہر کے تشدد سے تنگ آ گئی تھیں اور اسی لیے الگ رہائش بھی اختیار کر لی تھی۔ لیکن بچوں سے ملاقات کا بہانہ بنا کر ان کا شوہر رات گئے ان کے گھر آتا اور وہاں بھی انہیں تشدد کا نشانہ بناتا۔ عائشہ کی جانب سے درج کرائی گئی ایف آئی آر کے متن کے مطابق ان کے شوہر نے کچھ ماہ پہلے انہیں بچوں سمیت رات کو دو بجے گھر سے دھکے دے کر نکال دیا تھا۔ ان کا کہنا تھا کہ انکا شوہر شادی کے بعد سے ہی ان کے ساتھ مسلسل مار پیٹ کرتا رہا لیکن وہ والدین کی عزت اور بچوں کی خاطر یہ ظلم برداشت کرتی رہیں۔

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button